Wat een fantastische tijd! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van JutenJulnaarCanada - WaarBenJij.nu Wat een fantastische tijd! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van JutenJulnaarCanada - WaarBenJij.nu

Wat een fantastische tijd!

Door: Sylvia en Wilma

06 Juli 2017 | Canada, Vancouver

Onze reis zit erop. De koffers zijn gepakt en we gaan zo naar het vliegveld. We hebben het reuze naar onze zin gehad maar dat hebben jullie ongetwijfeld al begrepen.

Bedankt voor al jullie reacties, ook daarvan hebben wij genoten. En dank aan Riksja Travel waar wij deze geweldige reis hebben geboekt.

Sommigen van jullie informeerden al voorzichtig naar onze volgende bestemming. Die weten we al! Dat wordt Pension Adlerhorst in Steindorf am Ossiachersee. Wilma en Gé, hou alvast maar een kamer voor ons vrij!

• 06 Juli 2017 - 20:04

Paula:

Nou ik ben officieel jaloers op jullie prachtige wil ik ook reis !!
    Adembenemend mooi allemaal ! Prettige terugreis !

• 06 Juli 2017 - 20:50

Wilma:

Dat gaan we zeker doen! Voor jullie hebben we altijd plek (al is het bij ons op de bank) Kan ik weer persoonlijk genieten van jullie reisverhalen...... Ik heb nu, en met mij velen, genoten van jullie reisverhalen. Heb een goede reis terug en tot snel. xxx

• 07 Juli 2017 - 13:51

Henny:

Goede terugreis en tot zondag

• 08 Juli 2017 - 00:01

Tinke:

Wat een mooie reis hebben jullie gemaakt..... geniet er nog maar lang van
    na door regelmatig alle prachtige foto's te bekijken ! Groetjes !