Op het dak van de wereld - Reisverslag uit Whistler, Canada van JutenJulnaarCanada - WaarBenJij.nu Op het dak van de wereld - Reisverslag uit Whistler, Canada van JutenJulnaarCanada - WaarBenJij.nu

Op het dak van de wereld

Door: Sylvia en Wilma

23 Juni 2017 | Canada, Whistler

We hebben al veel moois gezien, maar vandaag is absoluut een hoogtepunt. We gaan met diverse gondels en stoeltjesliften omhoog naar onder andere Whistler Mountain, Blackcomb Mountain en Horstman Glacier. Die route is op vernuftige wijze aan elkaar gekoppeld. We staan bij Horstman Glacier letterlijk op het dak van de wereld. Het is wonderschoon, we zijn er stil van. Onderweg zien we in de verte een beer. Die foto komt helaas niet door de ballotagecommissie... Maar wel heel veel andere foto's. Kijk en geniet!

• 24 Juni 2017 - 07:55

Paula:

Wow......echt wow , prachtig daar ! En aan jullie blote armen te zien ,aangename temperaturen. Blijf genieten en vooral veel fotograferen !! Groetjes

• 24 Juni 2017 - 09:36

Ellis:

Echt super mooi. Ook de rest van de foto's en reisverslagen zijn prachtig. Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Nog veel plezier.

• 24 Juni 2017 - 12:54

Wilma:

Wat prachtig. Dank je wel voor jullie leuke en mooie verhalen en foto's. genieten wij mee van jullie vakantie.

• 24 Juni 2017 - 16:50

Anne-Marie En Hans:

Hoi eindelijk een BERENFOTO VAN EEN ECHTE BEER!!!!!
    Daar geniet ik toch nog wel het meeste van ..
    Alhoewel.........................het is er wel schitterend meiden.
    Fantastisch zo mooi!
    Het kan vanaf nu alleen nog maar tegen vallen.
    Groetjes Hans en Anne-Marie