De voorbereidingen - Reisverslag uit Roosendaalwest, Nederland van JutenJulnaarCanada - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Roosendaalwest, Nederland van JutenJulnaarCanada - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Sylvia en Wilma

28 Mei 2017 | Nederland, Roosendaalwest

Op deze zonnige zondag zijn we aan de slag met de laatste voorbereidingen voor onze reis. De reispapieren zijn binnen en ook de ferry's hebben we inmiddels geboekt. Nu nog de instellingen van deze site aanpassen. Het valt niet mee om het zo te krijgen zoals wij het willen. Maar ook dat gaat lukken!

• 01 Juni 2017 - 16:56

Ciel En Caro:

Wat een heerlijk vooruitzicht dames. Heeeeel veel plezier!!

Zonnige vakantiegroeten,
    Ciel & Caro

PS pas op voor die grote bruine en de zwarte beren; kortom vergeet je berenbel niet mee te nemen. Serieus!

• 01 Juni 2017 - 17:49

Hedy:

Heel veel plezier!!

Ene... als je een berenbel meeneemt zou ik ook een orka-zwembandje inpakken..:)

• 01 Juni 2017 - 18:15

Lianne:

Nou......ik zou bear spray meenemen of ter plekke huren!!

• 01 Juni 2017 - 18:16

Lianne:

Nou......ik zou bear spray meenemen of ter plekke huren!!

• 01 Juni 2017 - 18:17

Ine:

Nog ff en het genieten gaat proberen. Pas op voor die leuke beren..... erg vertederend natuurlijk.
    Nou Jut en Jul (wie is wie?), ik kijk er naar uit om jullie te volgen!

• 01 Juni 2017 - 23:15

Anne-Marie En Hans:

Nou dames heel veel plezier op jullie welverdiende lang verwachte vakantie!

• 02 Juni 2017 - 06:22

Peter &gonny :

Heel veel plezier meiden

• 02 Juni 2017 - 06:47

Evelien:

Heel veel plezier Wilma & Sylvia!
    Geniet ervan & een goede reis!!

• 02 Juni 2017 - 07:39

Tien En Marja Van Unen:

Jullie zullen Canada geweldig vinden! En wij zullen meegenieten met jullie reisverslagen.
    Veel veilige kilometers gewenst.

• 02 Juni 2017 - 09:28

Bart:

Dames veel plezier en ik zie uit naar jullie reisverslag. Ben benieuwd wat jullie van "Homemade Canadian Pancakes" for breakfast met "Maple-leaf Syrup" vinden.

• 02 Juni 2017 - 11:42

Ineke En Cees:

Dames , wij wensen jullie veel plezier en geniet ervan. Benieuwd of jullie single blijven want Riks is nu wel gesteld, maar is die dominee dat ook?

• 02 Juni 2017 - 21:06

Rob Kalloe:

Hallo Wilma, ik wens jullie een hele spannende, avontuurlijke en vooral veilige vakantie toe. Ik ga jullie zeker volgen via jullie reislog. Groetjes en tot ziens. Rob

• 04 Juni 2017 - 09:28

Monique:

Hoi Sylvia en Wilma, Ik wens jullie een heel fijne vakantie, geniet van al het moois dat jullie te zien krijgen. Ben heel benieuwd naar jullie avonturen!!!

• 04 Juni 2017 - 15:33

Ad & Nanny:

Hallo Wilma en Sylvia. Wij wensen jullie een hele goede reis v.v. toe. Geniet van jullie verblijf aldaar. De Yogi beren links laten liggen en de orka's rechts laten zwemmen, dan komt dat allemaal goed. Doe de Rocky Mountain police de groeten. Wij genieten mee vanuit Roosendaal.

• 04 Juni 2017 - 17:23

Jan Goverde:

Wilma en Sylvia langs deze weg willen Toos en Jan een hele goede vlucht toewensen en een ontzettende fijne maar vokral een spoedige tijd voor jullie samen en geniet van al het mooie wat jullie gaan tegenkomen.

• 04 Juni 2017 - 17:50

Toos Goverde:

Ik wens jullie een fantastische reis toe en geniet ervan hoor.
    Groetjes Toos

• 04 Juni 2017 - 17:58

Anya:

Veel plezier en lekker genieten van zo een bijzondere vakantie

• 04 Juni 2017 - 21:25

Henny Wouters:

Hoi Wil en Syl,
    Veel plezier en doe geen dingen die ik ook niet zou doen,
    Henny

• 05 Juni 2017 - 08:14

Wendy Van Rooden:

Veel plezier en lekker genieten. Ik ben benieuwd naar alle spannende verhalen.
    Groeten, Wendy

• 05 Juni 2017 - 09:01

Karin Noorman:

ben bang dat jullie het drukker krijgen met het lezen van alle reacties. Veel plezier Jut en Jul.

• 05 Juni 2017 - 11:38

Marita Castenmiller:

Goede reis Jut en Jul en ik zie graag jullie reisverslag tegemoet.

• 06 Juni 2017 - 08:22

El:

Hey Wimpie en Syl, Een hele hele fijne vakantie. Geniet er van. Enneh ben erg benieuwd naar jullie verhalen!
    Groetjes El

• 06 Juni 2017 - 14:13

Maaike:

Hey Wil,
    helemaal vergeten vorig week dus doe ik het maar zo: HELE FIJNE VAKANNTIE!!
    Maak er een mooie reis van en ben erg benieuwd naar jullie verhalen.
    Gr. Maaike